Alla inlägg under september 2013

Av Lise-Lotte - 21 september 2013 14:54

Nå men heeej :)

Oj, så länge sen jag var här sist... alldelens för länge sen.

Tänkte väll som smått ta upp detta bloggande igen... Till någras fasa och till andras lycka ;)

Just nu bara bubblar det av en massa ord i huvet... allt blir bara huller om buller... upp och ner... härsan tvärsan... Oj oj  oj... hur ska jag få nån ordning på det här :)

Nå men nog ska det väll ordna sig, måste sortera lite i fack, nog ordnar det sig...

Nå väl, hur var det nu, detta bloggande... Jag skriver mitt "trams" och ni läser. Så nu måste jag sortera orden också, så man inte stöter sig med för många ;) Har ni klagomål på mitt skrivande, behåll det för er själv. Men har ni beröm så ös det ur er :D

Det här var en mjukstart inför mitt fortsatt bloggande.

Känns som jag måste ha ett ämne och skriva om... Eller nä, det behöver jag väll egentligen inte ha, eller hur?! Ja, nå det skulle väll fungera som en röd tråd, eller nåt sånt.

Men om jag då säger att jag följer min egen tråd, med en massa olika färger på... Det ska väll vara ok.

Nä men hojja va detta blev nu tjatigt.

Ha det gott, jag ska fortsätta fundera på mitt bloggeri med dess ämnen.

Tjolla hopp, Tjolla hej på er :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards