Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Söndag...

Av Lise-Lotte - 11 november 2012 22:25

Jag vet, jag vet... jag skrev ju tidigare om att detta är som en dagbok för mig... MEEEN ack, ack, ack så bidde det inte.

Nå det får ni stå ut med ;)

Jag sitter här med ett glas rött. Ja, faktiskt! Jag har ett glas rött bredvid mig... bara för att jag vill... även om det är söndag.

Jag har suttit, så gott som, hela denna söndag och försökt knåpa ihop ett cv. Till slut tog jag hjälp av en go vän... På kort tid så, vips, fanns där ett cv. Alltså hur gör hon? Helt otroligt! Och tacksam är jag... Tack vännen, för hjälpen :D

Ja just det... det har ju varit farsdag idag. Här har vi firat barnens far med tårta och kort... och som jag skrev på fb... av mig fick han en puss och kläm på skinkan ;)

Min egen far har jag faktiskt inte firat. Och det kommer jag inte att göra heller... han klarar nog sig utan mig och min uppvaktan. Eller monstret i honom klarar sig utan mig... men min självaste far skulle nog uppskatta att jag besökte honom. Men han har själv valt sin "sjukdom"... inte jag. Nog om det! Nu borstar jag bort allt skit från mina tyngda axlar, jag vill känna mig lätt och lagom ;) även om jag föredrar Bregott.

Alltså... Solsidan och Beck... vilka serier!!! Störtsköna!!! Gunwald... vilken kille... he he he... :D

Nä nu vänner, ovänner, nyfikna... jag tar mig ett till glas rött och sen ska jag bada bastu... med min man ;D

God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lise-Lotte - 21 september 2013 14:54

Nå men heeej :) Oj, så länge sen jag var här sist... alldelens för länge sen. Tänkte väll som smått ta upp detta bloggande igen... Till någras fasa och till andras lycka ;) Just nu bara bubblar det av en massa ord i huvet... allt blir bara hull...

Av Lise-Lotte - 23 januari 2013 09:58

Ja, precis, så då har resan börjat. En resa genom mig själv, min vardag, mitt inre... en resa som fått mig att tänka om i mångt och mycket. Jag känner mig upp och ner, fram och tillbaka just nu. Det är så mycket som händer i mitt lilla huvud. Tanka...

Av Lise-Lotte - 2 januari 2013 07:22

Hej :) Nu tyckte jag att det var läge å börja skriva av sig lite... har legat lågt, för jag har varit låg. Kanske inte utåt sett, men inombords. Tunga grejjer... nä, men det är min hjärna som spelar mig ett spratt bara. Ja men se på fasen... det ...

Av Lise-Lotte - 12 december 2012 11:52

Hej Hallå... Vill bara meddela att ni blir nog inte av med mig, jag har suddat ut satan från väggen och jag lever nog nästa år med :D Njurarna sitter inte så långt ner... alltså dom är inte där jag har ont. Jag var till doktorn i förrgår, prove...

Av Lise-Lotte - 9 december 2012 22:29

Halloj... tänkte bara kika in här som snabbast. Funderade här på hur saker å ting blir ibland... man tror att mycket ska bli fel, men ändå blir det så bra. Man tror att allt ska bli så bra, men ändå blir det så fel. Varför krånglar man till det så ...

Ovido - Quiz & Flashcards