Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Ja då stod man där med rumpan bar...

Av Lise-Lotte - 12 december 2012 11:52

Hej Hallå...

Vill bara meddela att ni blir nog inte av med mig, jag har suddat ut satan från väggen och jag lever nog nästa år med :D

Njurarna sitter inte så långt ner... alltså dom är inte där jag har ont.

Jag var till doktorn i förrgår, prover togs och idag har jag varit på röntgen. Så då är det bara å invänta svar och dom :)


Ja när doktorn kommer in i undersökningsrummet så tar vi artigt i hand, pratar om min onda svank... vilket jag trodde var njurarna först, men jag nämnde att det kanske bara är en felställning i ryggen, eftersom ena benet är längre det andra... Sen ber han mig ta av mig skor, strumpor och byxor (!)... hmmm... jahaaa... alltsååå... jahaaa. Jag tar av mig skor och strumpor, och frågar "Skulle jag ta av mig byxorna också?", "Ja, ta av dom", blev svaret. Oook... jag tar av dom... drar, mitt redan långa, linne lite längre ner, känner mig som ett fån. Och jag förbannar mig själv, inom mig, över att jag inte tog på mig "mycket tyg" trosor... jag skulle ju göra det, men i farten blev det istället "lite tyg" trosor. Förstår ni varför jag drog ner mitt, redan långa, linne?! Hur klantig kan man vara!!!

Sen börjar undersökningen... reflextest, kollar benens längd mm, mm... men när han ber mig ligga på mage känns det helt knäppt... där ligger jag med linne, kofta och trosor (trosor å trosor). I detta tillfälle kände jag mig helt naken! Hujjeda mig, hujjeda mig... Nåväl, jag tröstar mig med att han har säkert sett värre, så bit i hop kvinna! :S

Men det allra värsta var faktiskt när han ska kolla höfterna (ja ni vet, kolla hur sne jag är)... Med linnet uppdraget och koftan ännu på, ja å dom där små, ni vet... ja i allafall, så är han bakom mig och på huk (!!!)... ja jag förbannar mig ännu mer och tänker "Stackars doktor som utsätter sig för allt detta!". Ja hujjeda mig, hujjeda mig!!! Nåväl, återigen försöker jag trösta mig med att han gör sitt jobb och han har sett värre.

Så ni kan ju gissa hurdana trollor jag hade idag, när jag skulle röntgas... "Mycket tyg" trollor... jajjemen :D


Men om man tänker på vanliga trosor och string trosor... båda har ju för och nackdelar.

Vanliga trosor kryper som in i rumpan så det känns knöligt, och då måste man göra alla möjliga konster för att få dom på plats igen... stringen är ju redan i rumpan, så det finns inget att knöla ut. Vanliga trosor är bekvämast å ha när man har mens, ja ni vet när man ska ha binda och grejjer... string trosorna känns som liiite för lite tyg, det blir som en balansgång för bindan. MEEEN... ska man ha tajtare byxor så är string suveränt, inga "kullar" mitt på skinkan... ja ni vet om man har vanliga trosor och dom i sig är lite tajtare, så blir det som "kullar på skinkan... jag tycker inte att det är så fint... ok, om man går hemma så, för där är det ju lagligt å se ut hur som helst (å jisses så skönt DET är!!! :D)


I dagsläget är det ju så vanligt med string. Dom kan vara bekväma, men dom kan också göra så en människa känner sig speciell. Man kan känna sig bekväm, fin och sexig. MEN jag ogillar skarpt när man ser nån som sitter ner, byxorna glipar i midjan å så ser man att människan har stringtrosor på sig. Nä alltså där går gränsen! Då är det osmakligt, å sen att människan inte ens försöker skyla det... nä hujjeda mig va ruggigt. Ja det är inte ens sexigt! Där tog fantasin slut.


Underkläder i sig... alltså det är en djungel. Olika varianter, storlekar, färger, mönster... you name it. Nyligen när jag kollade på underkläder, så ser jag en bh. På denna bh fanns en liten info lapp å där stod det "Bombshell" (jag tror det stavas så), och ja du milde... herreguuUD! Visst, det var som en bombshell... eller hur det nu stod... Ja men HUR kan... HUR ids dom ens göra såna bh´n?! Man behövde inte ens ha bröst för att använda den, och har du bröst så ryms dom inte ens in dit för vadderingen är SÅ tjock och tissegropen SÅ liten. Det fanns alla möjliga storlekar, men va spelar det för roll... tissorna får ju ändå inte plats! Helt galet, knasiga grejjer.


Nä nu ska jag ge mig för idag. Men lite onödigt, rolig info så här på onsdag. Jag kanske lämnar ut mig för mycket, men det får jag väll orka ta. Och jag vet att jag inte är ensam om såna här funderingar, det är bara det att jag sätter ord på dom :D

Ha det gött där ute i cyber världen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lise-Lotte - 21 september 2013 14:54

Nå men heeej :) Oj, så länge sen jag var här sist... alldelens för länge sen. Tänkte väll som smått ta upp detta bloggande igen... Till någras fasa och till andras lycka ;) Just nu bara bubblar det av en massa ord i huvet... allt blir bara hull...

Av Lise-Lotte - 23 januari 2013 09:58

Ja, precis, så då har resan börjat. En resa genom mig själv, min vardag, mitt inre... en resa som fått mig att tänka om i mångt och mycket. Jag känner mig upp och ner, fram och tillbaka just nu. Det är så mycket som händer i mitt lilla huvud. Tanka...

Av Lise-Lotte - 2 januari 2013 07:22

Hej :) Nu tyckte jag att det var läge å börja skriva av sig lite... har legat lågt, för jag har varit låg. Kanske inte utåt sett, men inombords. Tunga grejjer... nä, men det är min hjärna som spelar mig ett spratt bara. Ja men se på fasen... det ...

Av Lise-Lotte - 9 december 2012 22:29

Halloj... tänkte bara kika in här som snabbast. Funderade här på hur saker å ting blir ibland... man tror att mycket ska bli fel, men ändå blir det så bra. Man tror att allt ska bli så bra, men ändå blir det så fel. Varför krånglar man till det så ...

Av Lise-Lotte - 8 december 2012 14:54

Här sitter jag... funderar över lite vad som helst. Mina döttrar är vid köksbordet... den äldre kluttar med penna i tidningar... ja ni vet huggtänder och horn på bröllopsbilder, blåöga på nån människa, skriver efter bokstäver... ja så som vi vuxna ...

Ovido - Quiz & Flashcards